Merhabalar.
Taraflar kendilerine ya da mal varlıklarına karşı yapılan ve zarara sebep
olan her türlü eylemden dolayı savcılığa şikayetçi olabilirler. Zarara sebep
olan kişi kim olursa olsun. Baba, anne, evlat, eş, hısım, akraba vs. fark
etmez. Önemli olan kişinin bu davranıştan şikayetçi olmasıdır.
Tek bir istisnası var. Çocuğu terbiye etme amacı ile yapılan işlemler.
Tabi haksız tahrik ve meşru müdafaa konuları da sonucu değiştirir.
Fakat şikayet etme hakkı bakidir. Ve suç oluşup oluşmadığına savcılık
ve mahkemeler karar verir.
Eğer ortada mala zarar verme şeklinde bir davranış varsa bu durumda
olayı belgeleyip savcılığa şikayet edebilirsiniz. Anlattığınız kadarıyla ortak
evde bulunan eşyalar aynı evde oturmanın sağladığı imkanlar kullanılarak
satılmış. Yani sadece mala zarar verme yok. Olay daha ciddi bir şey. Bu nedenle
olası bir boşanma davasında bu şikayetin size faydası da olacaktır.
Elinizdeki delillerle beraber en yakın savcılıktan şahıs hakkında şikayetçi
olabilirsiniz. Profesyonel destek almak isterseniz profilimdeki numaradan
ulaşabilirsiniz.
İyi forumlar