Monster pişmanlık mı?
13
●612
- 02-07-2024, 20:02:16Ben huma serisi kullanıyorum bir macbook malzeme kalitesi olmasa da memnunum ama bu tulpar abra v.s. serilerinin malzeme kalitesi epey kötü H serisi işlemcili ve ekran kartlı modeller aşırı ısınıyor batarya ömürleri çok vasat. Verilen özellikler ve servis açısından iyi ama malzeme kalitesi ekran kalitesi düşük maalesef.
Sizin soruna gelirsek o ekran darbe almış, çantada durduk yere nasıl olmuş orasını bilemiyorum, geçmiş olsun. - 02-07-2024, 20:05:45Temuda ürün baktık en son hanımla ama son birkaç gündür hayvan gibi fan açıyordumralihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim darbe aldıgını sanmıyorum aynı şikayet başka adamlara bakıyorum parmagıyla tutuyor direk gidiyor ekran sanırım kalite sorunuElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 02-07-2024, 20:08:51Monster bir ara bende alacaktım. Bana dediler ki, abi falanca kasayı sakın alma çok çabuk bozuluyor. O dediği kasanın bir adı vardı unuttum. Dedim bu ne biçim bir iş. Aynı markanın kasası farklı olupta kötü mü olurmuş diye içime kurt düştü. Almadım. Lenovo aldım
İyi ki de almışım. Toyota motoru gibi. Tık demedi 4 senedir 😅
- 02-07-2024, 20:57:15Hocam evet monster pişmanlık. Uzun uzun açıklamak istemiyorum sürekli aynı şeyi anlatıyorum çünkü. 7 yıl önce abra a5 v1.2.1 modelini almıstım düzgün bir şekilde 1 sene anca kullanabildim. Daha sonra sürekli bir arıza cıktı durduğu yerde menteşeleri kırıldı, iç ekran bozuldu hoparlörü patlak hala vsvs. 2-3 yıl falan teknik servise git gel yaptı pc sürekli 4 yıldır falanda duruyor dolapta boş boş kullanamıyorum ölüyor cok yavaş.
Bu arada sabit bir masam vardı ekranı açık şekişde sogutucunun üzerinde sabit duruyor ve o şekilde kullanıyordum yernden hiçbir şekilde taşımıyordum pcyi
İyi ki de almışım. Toyota motoru gibi. Tık demedi 4 senedir 😅