Monster bir ara bende alacaktım. Bana dediler ki, abi falanca kasayı sakın alma çok çabuk bozuluyor. O dediği kasanın bir adı vardı unuttum. Dedim bu ne biçim bir iş. Aynı markanın kasası farklı olupta kötü mü olurmuş diye içime kurt düştü. Almadım. Lenovo aldım İyi ki de almışım. Toyota motoru gibi. Tık demedi 4 senedir 😅