Hocam evet monster pişmanlık. Uzun uzun açıklamak istemiyorum sürekli aynı şeyi anlatıyorum çünkü. 7 yıl önce abra a5 v1.2.1 modelini almıstım düzgün bir şekilde 1 sene anca kullanabildim. Daha sonra sürekli bir arıza cıktı durduğu yerde menteşeleri kırıldı, iç ekran bozuldu hoparlörü patlak hala vsvs. 2-3 yıl falan teknik servise git gel yaptı pc sürekli 4 yıldır falanda duruyor dolapta boş boş kullanamıyorum ölüyor cok yavaş.
Bu arada sabit bir masam vardı ekranı açık şekişde sogutucunun üzerinde sabit duruyor ve o şekilde kullanıyordum yernden hiçbir şekilde taşımıyordum pcyi