mralihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam cihaz kapatıp çantasını koyduğunuzda ısınmış vaziyette miydi veya ağır program felan kullanmış mıydınız?
Temuda ürün baktık en son hanımla ama son birkaç gündür hayvan gibi fan açıyordu

Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben huma serisi kullanıyorum bir macbook malzeme kalitesi olmasa da sıkıntısız kullanıyorum ama bu tulpar abra v.s. serilerinin malzeme kalitesi epey kötü H serisi işlemcili ve ekran kartlı modeller aşırı ısınıyor batarya ömürleri çok vasat. Verilen özellikler ve servis açısından iyi ama malzeme kalitesi ekran kalitesi düşük maalesef.

Sizin soruna gelirsek o ekran darbe almış, çantada durduk yere nasıl olmuş orasını bilemiyorum, geçmiş olsun.
teşekkür ederim darbe aldıgını sanmıyorum aynı şikayet başka adamlara bakıyorum parmagıyla tutuyor direk gidiyor ekran sanırım kalite sorunu