• 03-07-2024, 01:45:25
    #10
    gümrük süreci 1 hafta sürenler gördüm,bismillah daha sizinki dün girmiş gümrüge
  • 03-07-2024, 01:55:52
    #11
    1 hafta oldu tık yok
  • 04-07-2024, 17:21:26
    #12
    emircelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanka aynı üründen 20 tane aldım 150 Euro'yu da geçtim atayım sana fotoğraf ne yanlış yonlendiricem?
    gümrük mevzuatını anlatıyorum ben siz kişisel tecrübenizi. geçmez demedim ama sizin paketinizi açsalardı geçmezdi. faturayı düşük yazıyor karşı taraf belli ki düzgün yazılsa yine geçmez. alıntılamanıza gerek yok. kanun 150 euro ve 5 ürün diyor bu kadar.
  • 05-07-2024, 03:59:47
    #13
    haberbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 hafta oldu tık yok
    kardeşimin paketde 24ünde girmişti gümrüge,dün çıktı hocam.işler yavaş ilerliyor yani,çıkar sırası gelince.
  • 11-07-2024, 18:06:08
    #14
    hocam paket ulaştı mı acaba ? bu şekil bekliyorum bende

  • 11-07-2024, 18:09:49
    #15
    bende de mng kargoda diyor en başından beri sorgulama yaptığımda da kayıt yok diyor anlamadım. Normalde çin kargosu -> sonra mng falan türk kargosuyla gelmesi gerekiyor
  • 11-07-2024, 18:47:02
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Paket bugün ulaştı
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeşimin paketde 24ünde girmişti gümrüge,dün çıktı hocam.işler yavaş ilerliyor yani,çıkar sırası gelince.
  • 11-07-2024, 18:52:49
    #17
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende de mng kargoda diyor en başından beri sorgulama yaptığımda da kayıt yok diyor anlamadım. Normalde çin kargosu -> sonra mng falan türk kargosuyla gelmesi gerekiyor
    o firma iyiydi,adım adım takip edebiliyorduk.mng de yurt dışında hizmet veriyor belliki,ama türkiyeye gelmeden takip edemiycez görünüyor bu kez.bukez nedense mngye verdiler paketleri hep.