Temu gümrük işlemleri sorum var!
16
●546
- 04-07-2024, 17:21:26gümrük mevzuatını anlatıyorum ben siz kişisel tecrübenizi. geçmez demedim ama sizin paketinizi açsalardı geçmezdi. faturayı düşük yazıyor karşı taraf belli ki düzgün yazılsa yine geçmez. alıntılamanıza gerek yok. kanun 150 euro ve 5 ürün diyor bu kadar.emircelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2024, 03:59:47kardeşimin paketde 24ünde girmişti gümrüge,dün çıktı hocam.işler yavaş ilerliyor yani,çıkar sırası gelince.haberbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-07-2024, 18:47:02Üyeliği durdurulduPaket bugün ulaştıfatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-07-2024, 18:52:49o firma iyiydi,adım adım takip edebiliyorduk.mng de yurt dışında hizmet veriyor belliki,ama türkiyeye gelmeden takip edemiycez görünüyor bu kez.bukez nedense mngye verdiler paketleri hep.Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

