haberbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 hafta oldu tık yok
kardeşimin paketde 24ünde girmişti gümrüge,dün çıktı hocam.işler yavaş ilerliyor yani,çıkar sırası gelince.