Kanka aynı üründen 20 tane aldım 150 Euro'yu da geçtim atayım sana fotoğraf ne yanlış yonlendiricem?
gümrük mevzuatını anlatıyorum ben siz kişisel tecrübenizi. geçmez demedim ama sizin paketinizi açsalardı geçmezdi. faturayı düşük yazıyor karşı taraf belli ki düzgün yazılsa yine geçmez. alıntılamanıza gerek yok. kanun 150 euro ve 5 ürün diyor bu kadar.