• 01-07-2024, 10:27:42
    #1
    Arkadaşlar merhaba No machine diye bir ekran paylaşım uygulaması var any desk benzeri
    bunu nasık karşı bilgisayara ve kendi bilgisayarıma kurabilirim 20 tane yönetmem gereken pc var bunlara kurup kendi pc m den bunları yönetmem gerekiyor bilen kullanan varmıdır
  • 01-07-2024, 10:33:03
    #2
    hfz54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba No machine diye bir ekran paylaşım uygulaması var any desk benzeri
    bunu nasık karşı bilgisayara ve kendi bilgisayarıma kurabilirim 20 tane yönetmem gereken pc var bunlara kurup kendi pc m den bunları yönetmem gerekiyor bilen kullanan varmıdır
    O yazılımı bilmiyorum ama ben kendi cihazlarıma bağlanmak için Chrome Remote desktop kullanıyorum.

    Yazılımı kurduğunuz her cihazda mobil yada desktop farketmez aynı Google hesabıyla oturum açtığınızda tüm cihazlara erişebilirsiniz. Bağlantısı stabil ve tam olarak Windows uzak bağlantıyla aynı işlevi görüyor
  • 01-07-2024, 10:46:18
    #3
    ihsancy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O yazılımı bilmiyorum ama ben kendi cihazlarıma bağlanmak için Chrome Remote desktop kullanıyorum.

    Yazılımı kurduğunuz her cihazda mobil yada desktop farketmez aynı Google hesabıyla oturum açtığınızda tüm cihazlara erişebilirsiniz. Bağlantısı stabil ve tam olarak Windows uzak bağlantıyla aynı işlevi görüyor
    bende tam aynısını önerecektim hocam
  • 01-07-2024, 19:00:13
    #4
    teşekkürler kaliteli vermiyor görüntüyü
    ihsancy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O yazılımı bilmiyorum ama ben kendi cihazlarıma bağlanmak için Chrome Remote desktop kullanıyorum.

    Yazılımı kurduğunuz her cihazda mobil yada desktop farketmez aynı Google hesabıyla oturum açtığınızda tüm cihazlara erişebilirsiniz. Bağlantısı stabil ve tam olarak Windows uzak bağlantıyla aynı işlevi görüyor
  • 01-07-2024, 19:06:49
    #5
    hfz54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler kaliteli vermiyor görüntüyü

    Görüntü ayarlarını değiştirerek iyileştirebilirsin, ben iki yıldır 4 cihazda kullanıyorum henüz öyle bi şikayetim olmadı.

    Uzaktan bağlandığın cihazın yada senin cihazının internet bağlantısı iyi olmayabilir, yazılım gayet verimli yani