Arkadaşlar merhaba No machine diye bir ekran paylaşım uygulaması var any desk benzeri
bunu nasık karşı bilgisayara ve kendi bilgisayarıma kurabilirim 20 tane yönetmem gereken pc var bunlara kurup kendi pc m den bunları yönetmem gerekiyor bilen kullanan varmıdır
ekran paylaşım uygulaması
4
●110
- 01-07-2024, 10:33:03O yazılımı bilmiyorum ama ben kendi cihazlarıma bağlanmak için Chrome Remote desktop kullanıyorum.hfz54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazılımı kurduğunuz her cihazda mobil yada desktop farketmez aynı Google hesabıyla oturum açtığınızda tüm cihazlara erişebilirsiniz. Bağlantısı stabil ve tam olarak Windows uzak bağlantıyla aynı işlevi görüyor - 01-07-2024, 10:46:18bende tam aynısını önerecektim hocamihsancy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2024, 19:00:13teşekkürler kaliteli vermiyor görüntüyüihsancy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2024, 19:06:49hfz54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görüntü ayarlarını değiştirerek iyileştirebilirsin, ben iki yıldır 4 cihazda kullanıyorum henüz öyle bi şikayetim olmadı.
Uzaktan bağlandığın cihazın yada senin cihazının internet bağlantısı iyi olmayabilir, yazılım gayet verimli yani