Arkadaşlar merhaba No machine diye bir ekran paylaşım uygulaması var any desk benzeri
bunu nasık karşı bilgisayara ve kendi bilgisayarıma kurabilirim 20 tane yönetmem gereken pc var bunlara kurup kendi pc m den bunları yönetmem gerekiyor bilen kullanan varmıdır