hfz54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhaba No machine diye bir ekran paylaşım uygulaması var any desk benzeri
bunu nasık karşı bilgisayara ve kendi bilgisayarıma kurabilirim 20 tane yönetmem gereken pc var bunlara kurup kendi pc m den bunları yönetmem gerekiyor bilen kullanan varmıdır
O yazılımı bilmiyorum ama ben kendi cihazlarıma bağlanmak için Chrome Remote desktop kullanıyorum.

Yazılımı kurduğunuz her cihazda mobil yada desktop farketmez aynı Google hesabıyla oturum açtığınızda tüm cihazlara erişebilirsiniz. Bağlantısı stabil ve tam olarak Windows uzak bağlantıyla aynı işlevi görüyor