• 01-07-2024, 00:47:03
    #1
    merhabalar dostlar az önce duvarda yavru bi kertenkele gördüm havlu ile alıp toprağa bıraktım


    kertenkele yeni doğmuş gibiydi baya küçüktü sizce evde yuvası v.s var mıdır şüphelendim gece gece bu kadar küçüğü nasıl gelmiş eve anlam veremedim
  • 01-07-2024, 00:48:18
    #2
    Yazlık yerlerde çok görürdüm. Evde olması bi bakıma iyidir. Bıraksaydınız keske ama sağlık olsun.
  • 01-07-2024, 00:49:51
    #3
    Bana hiç denk gelmiyor böyle canlılar. Arkadaşa ihtiyacım var. Marul, ekmek, sinek falan da veririm.

    Biraz ilan açar gibi oldu. 😀
  • 01-07-2024, 00:50:36
    #4
    afiyet olsun
  • 01-07-2024, 00:51:40
    #5
    Sezcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazlık yerlerde çok görürdüm. Evde olması bi bakıma iyidir. Bıraksaydınız keske ama sağlık olsun.
    kardeşim tribe girdi uyuyamam v.s dedi bizde çıkarmak zorunda kaldık aslında baya tatlıydı
    Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana hiç denk gelmiyor böyle canlılar. Arkadaşa ihtiyacım var. Marul, ekmek, sinek falan da veririm.

    Biraz ilan açar gibi oldu. 😀
    ahahah
    lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    afiyet olsun
  • 01-07-2024, 00:58:13
    #6
    Keşke ellemeseydiniz, zararsızdır
  • 01-07-2024, 01:00:28
    #7
    Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke ellemeseydiniz, zararsızdır
    kardeşim tribe girdi hocam çıkarmak zorunda kaldık
  • 01-07-2024, 01:03:29
    #8
    Ekolojik dengenin neresinde olduğunu bilmediğim hiç bir zararı olmayan canlı türü
  • 01-07-2024, 12:03:47
    #9
    evdeki böcekleri örümcekleri kontrol altında tutuyor onlar...

    bugün ne çok kertenkele post'u gördüm burada... ellemeyin. çok rahatsız ediyorsa büyük bir plastik kap yada kavanozu ters çevirip üzerine kapatın, altına bir A4 kağıt sürün yavaşça, sonra kavanozla beraber alıp çalışık ağaçlık bir köşeye, GÖLGEYE bırakın kaçıp gider zaten.

    narin ve hassas hayvanlardır, gergedan gibi davranmayın, nazik olun, hayvanın kolunu bacağını kırmayın. yapamayacaksanız bulaşmayın. elinize de çıksa üstünüze de çıksa birşey yapmaz. ısırmaz, mikrop bulaştırmaz...

    O zaten sizden yeteri kadar korkuyordur.