evdeki böcekleri örümcekleri kontrol altında tutuyor onlar...
bugün ne çok kertenkele post'u gördüm burada... ellemeyin. çok rahatsız ediyorsa büyük bir plastik kap yada kavanozu ters çevirip üzerine kapatın, altına bir A4 kağıt sürün yavaşça, sonra kavanozla beraber alıp çalışık ağaçlık bir köşeye, GÖLGEYE bırakın kaçıp gider zaten.
narin ve hassas hayvanlardır, gergedan gibi davranmayın, nazik olun, hayvanın kolunu bacağını kırmayın. yapamayacaksanız bulaşmayın. elinize de çıksa üstünüze de çıksa birşey yapmaz. ısırmaz, mikrop bulaştırmaz...
O zaten sizden yeteri kadar korkuyordur.