Sezcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazlık yerlerde çok görürdüm. Evde olması bi bakıma iyidir. Bıraksaydınız keske ama sağlık olsun.
kardeşim tribe girdi uyuyamam v.s dedi bizde çıkarmak zorunda kaldık aslında baya tatlıydı
Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana hiç denk gelmiyor böyle canlılar. Arkadaşa ihtiyacım var. Marul, ekmek, sinek falan da veririm.

Biraz ilan açar gibi oldu. 😀
ahahah
lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
afiyet olsun