Yazlık yerlerde çok görürdüm. Evde olması bi bakıma iyidir. Bıraksaydınız keske ama sağlık olsun.
kardeşim tribe girdi uyuyamam v.s dedi bizde çıkarmak zorunda kaldık aslında baya tatlıydı
Bana hiç denk gelmiyor böyle canlılar. Arkadaşa ihtiyacım var. Marul, ekmek, sinek falan da veririm.
Biraz ilan açar gibi oldu. 😀
ahahah