
9000 Tl vermeye değer mi
15
●848
- 28-06-2024, 23:42:07bence samsung'a o kadar para vermeye değmez. Iphone kullanın derim ben bu paralara
- 28-06-2024, 23:43:2960 hz iphone 13 kullanmamFeyyazAdatepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-06-2024, 23:44:35O zaman YD Xiaomi derim hocam ben mi 12 lite kullanıyorum 120 Hz. ekranı 3.000₺ ye almıştım YDDigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-06-2024, 23:46:50Ekranı daha büyük dedğiniz gibi ama s23 'ün işlemcisi vs. fe ye fark atar ama bana sorarsanız ederi bu kadar değil benceTheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-06-2024, 23:49:28bende ya YD zFold ya da bunlardan birini almayı planlıyorum bakalım. YD telefonlar satarken sıkıntı olur diyorlarFeyyazAdatepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-06-2024, 00:08:17Hocam YD ürünler kullanışlı oluyor mu ya imei falan sıkıntı çıkartıyor mu acaba?TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle