DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
60 hz iphone 13 kullanmam
O zaman YD Xiaomi derim hocam ben mi 12 lite kullanıyorum 120 Hz. ekranı 3.000₺ ye almıştım YD