TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende ya YD zFold ya da bunlardan birini almayı planlıyorum bakalım. YD telefonlar satarken sıkıntı olur diyorlar
Hocam YD ürünler kullanışlı oluyor mu ya imei falan sıkıntı çıkartıyor mu acaba?