ToryVidar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2024 Playstation kafe açmak ?
43
●3.778
- 24-06-2024, 19:17:10böyle düşünmemiştim makine başı günlük vergi vs. sanırım bilmediğim daha çok şey varClkOfis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2024, 19:56:35Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Makina başı vergimi, hemde günlük, birileri sizi kopartmış hocam öyle bir dalga yok.ClkOfis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PS Cafe açmanızı önermem açıkcası, süpriz maliyetleri çok, fazladan sermaye şart acil durumlara karşı ve sürekli işe yatırım yapmanız gerekiyor ( örneğin yeni oyun alımları, cihaz bozulmalarına karşı yeni cihazlar, yeni ekipmanlar )ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıkcası öğrenci kısmının çoğu artık işini mobil veya pc üzeirnden hallediyor, bu tarz yerlere yönelseniz daha karlı olur düşüncesindeyim, türlü türlü insan / öğrenciyle uğraşmamış olursunuz.
Ayriyetten nerde açmayı düşünüyorsunuz bilmiyorum ama genellikle 100-150 mt okul / dershane / örgün eğitim merkez limiti var, bu çevrelerde ps / pc kafe açamazsınız.
Yine de açmak isterseniz hayırlı günleriniz bol kazançlarınız olsun.
Sevgiler. - 24-06-2024, 20:06:48teşekkür ederim hocam bende öyle dusunuyordum herkesin elinde telefon bilgisayar hatta ps bile var ama cevremdeki neredeyse bütün ps kafelere gittim oynamaya her gittiğimde çoğu yer full çekiyordu o ön yargım gitti yedek ps bulundururum sanırım 1 tane ancakSinyor_Ridak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2024, 21:30:24çok merak edip aradım sordum.eğlence vergisi diye birşey varmışSinyor_Ridak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onu 30 güne ve makina sayısına bölüp hesap yapıyormuşuz
- 25-06-2024, 03:50:44Dükkanı bulunca; tutmadan önce belediyeye gidip sorun. Buraya bunu açacağım, var mı bir engel diye.ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aksi halde uygun olmayan ve çözülemeyecek bir durum varsa boşa masraf edersiniz.
Çok sektör teknoloji ile öldü ama bu sektörün öldüğünü düşünmüyorum.
Hatta ülkenin durumu baz alınırsa daha da ölmez gibi.
Öğrenciden kastınız liselilerse, başınız çok konuda ağrır. Üniversitelilerse yine ağrır ama liselilere nispeten daha az olur. - 25-06-2024, 04:38:39çok sağolun hocam dükkan bulup soracağım belediyeye öncelikle onun haricinde bir süre mecburen öğrenciler vs. idare edeceğim en kötü ne olabilir diyr dusunuyorumMercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2024, 10:49:34Ps cafe işletiyorum. Kâr marjı yüksek bir iş. Ortalama atıyorum mesela aylık 50k kazansan 4-5 k elektrik faturası geliyor bizim dükkan ucuz biraz 3k ya oturuyoruz hadi 10k kira olsa kaldı 35 k keş para
tek gider kira ve elektrik ayda bir kol bozuluyor sadece onların tamir masrafı var okadar