Sinyor_Ridak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Makina başı vergimi, hemde günlük, birileri sizi kopartmış hocam öyle bir dalga yok.



PS Cafe açmanızı önermem açıkcası, süpriz maliyetleri çok, fazladan sermaye şart acil durumlara karşı ve sürekli işe yatırım yapmanız gerekiyor ( örneğin yeni oyun alımları, cihaz bozulmalarına karşı yeni cihazlar, yeni ekipmanlar )
Açıkcası öğrenci kısmının çoğu artık işini mobil veya pc üzeirnden hallediyor, bu tarz yerlere yönelseniz daha karlı olur düşüncesindeyim, türlü türlü insan / öğrenciyle uğraşmamış olursunuz.
Ayriyetten nerde açmayı düşünüyorsunuz bilmiyorum ama genellikle 100-150 mt okul / dershane / örgün eğitim merkez limiti var, bu çevrelerde ps / pc kafe açamazsınız.
Yine de açmak isterseniz hayırlı günleriniz bol kazançlarınız olsun.

Sevgiler.
teşekkür ederim hocam bende öyle dusunuyordum herkesin elinde telefon bilgisayar hatta ps bile var ama cevremdeki neredeyse bütün ps kafelere gittim oynamaya her gittiğimde çoğu yer full çekiyordu o ön yargım gitti yedek ps bulundururum sanırım 1 tane ancak