Ps cafe işletiyorum. Kâr marjı yüksek bir iş. Ortalama atıyorum mesela aylık 50k kazansan 4-5 k elektrik faturası geliyor bizim dükkan ucuz biraz 3k ya oturuyoruz hadi 10k kira olsa kaldı 35 k keş para

tek gider kira ve elektrik ayda bir kol bozuluyor sadece onların tamir masrafı var okadar