peki hocam öncelikle dükkanı bulup belediyeyemi gitmem gerekiyor ruhsat için yeni giricemde pek bilmiyorum
Dükkanı bulunca; tutmadan önce belediyeye gidip sorun. Buraya bunu açacağım, var mı bir engel diye.
Aksi halde uygun olmayan ve çözülemeyecek bir durum varsa boşa masraf edersiniz.
Çok sektör teknoloji ile öldü ama bu sektörün öldüğünü düşünmüyorum.
Hatta ülkenin durumu baz alınırsa daha da ölmez gibi.
Öğrenciden kastınız liselilerse, başınız çok konuda ağrır. Üniversitelilerse yine ağrır ama liselilere nispeten daha az olur.