• 17-06-2024, 00:30:58
    #19
    Üyeliği durduruldu
    KurbanlığıNız yazıyormuş kumarbazlığınız okudum
  • 17-06-2024, 01:14:14
    #20
    Bu sene kesmedim, kesince bazı akrabalar neden bize vermedin gibi söylemlerde bulunup hayrın kabul olmasın diye söylenince kesmeyi bıraktım artık ne yardım dağıtıcam ne kurban kesicem.
    Kesmeyi düşünüyorum fakat dağıtmayacağım kendim için kesip dolaba koyacağım.
  • 17-06-2024, 03:02:53
    #21
    Üyeliği durduruldu
    65.000 TL mal oldu büyük baş.
  • 17-06-2024, 04:49:19
    #22
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sene kesmedim, kesince bazı akrabalar neden bize vermedin gibi söylemlerde bulunup hayrın kabul olmasın diye söylenince kesmeyi bıraktım artık ne yardım dağıtıcam ne kurban kesicem.
    Kesmeyi düşünüyorum fakat dağıtmayacağım kendim için kesip dolaba koyacağım.
    Topragım; kurbanı öncelikle Allah rızasi için kesiyorsun. İllaki akrabanla paylaşacan diye birsey yok. Tabili öncelik akraban ama daha fazla muhtaç çevrende indanlar varsa onlarla paylaşacaksın. Varsınki daha fazla muhtacını bulamadın, vergitsin akrabana. ,AKRABAN KEM SÖZ ETMİŞ.... Sen neyi sorguluyorsun. Allah sorgulasın... Sen şüküriyatına bak.
  • 17-06-2024, 09:29:11
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Önemli olan niyet dedik. Yaklaşık 3 bin TL.
  • 17-06-2024, 10:03:32
    #24
    Doğuştan tek böbrekli ve olan böbreğinde gelişmeyip iflas ettiği bir çocuğumuza bağışladım. Bayram sonrası nakil olacak donör tahlili vs bitti. Çok şükür normal zamanda kendi ihtiyaçlarımı karşılayabiliyorum.
  • 17-06-2024, 14:13:57
    #25
    Anda Afrikaya bağışladım.
  • 17-06-2024, 17:45:10
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Kurban da kg hesabı yapılmaz, ne çıktıysa Allah kabul etsin arkadaşlar
  • 17-06-2024, 20:55:06
    #27
    2 koyun bize 35 e geldi beyler siz nerden ne aldınız mübarekler banada anlatın biz yine mi do*landırıldık