Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sene kesmedim, kesince bazı akrabalar neden bize vermedin gibi söylemlerde bulunup hayrın kabul olmasın diye söylenince kesmeyi bıraktım artık ne yardım dağıtıcam ne kurban kesicem.
Kesmeyi düşünüyorum fakat dağıtmayacağım kendim için kesip dolaba koyacağım.
Topragım; kurbanı öncelikle Allah rızasi için kesiyorsun. İllaki akrabanla paylaşacan diye birsey yok. Tabili öncelik akraban ama daha fazla muhtaç çevrende indanlar varsa onlarla paylaşacaksın. Varsınki daha fazla muhtacını bulamadın, vergitsin akrabana. ,AKRABAN KEM SÖZ ETMİŞ.... Sen neyi sorguluyorsun. Allah sorgulasın... Sen şüküriyatına bak.