Konu
Kurbanlığınız Kaça Mâloldu ?
17-06-2024, 10:03:32
#24
uAbesni
Doğuştan tek böbrekli ve olan böbreğinde gelişmeyip iflas ettiği bir çocuğumuza bağışladım. Bayram sonrası nakil olacak donör tahlili vs bitti. Çok şükür normal zamanda kendi ihtiyaçlarımı karşılayabiliyorum.