Doğuştan tek böbrekli ve olan böbreğinde gelişmeyip iflas ettiği bir çocuğumuza bağışladım. Bayram sonrası nakil olacak donör tahlili vs bitti. Çok şükür normal zamanda kendi ihtiyaçlarımı karşılayabiliyorum.