Kurbanlığınız Kaça Mâloldu ?
26
●1.592
- 17-06-2024, 04:49:19Topragım; kurbanı öncelikle Allah rızasi için kesiyorsun. İllaki akrabanla paylaşacan diye birsey yok. Tabili öncelik akraban ama daha fazla muhtaç çevrende indanlar varsa onlarla paylaşacaksın. Varsınki daha fazla muhtacını bulamadın, vergitsin akrabana. ,AKRABAN KEM SÖZ ETMİŞ.... Sen neyi sorguluyorsun. Allah sorgulasın... Sen şüküriyatına bak.Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2024, 17:45:10Üyeliği durdurulduKurban da kg hesabı yapılmaz, ne çıktıysa Allah kabul etsin arkadaşlar
- 17-06-2024, 20:55:062 koyun bize 35 e geldi beyler siz nerden ne aldınız mübarekler banada anlatın biz yine mi do*landırıldık