• 12-06-2024, 19:49:06
    #1
    Selamlar,

    Vodafone den Türk telekom faturasiz a geçeli 15 gün oldu diyelim şuan turkcell faturaliya geçmek istesem geçebilirmiyim?

    Eskiden bir operatorden diger operatore geçince en az 3 ay kalma gibi bir durum vardi sanirsam o hala varmidir yoksa geçmek istesem şuan geçebilirmiyiz bilgili olan varsa harika olur teşekkürler.
  • 12-06-2024, 19:55:10
    #2
    90 gün geçerli.
  • 12-06-2024, 19:55:46
    #3
    BiBeR10x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    90 gün geçerli.
    Dimi 90 gün bu operatorde kalmam lazim
  • 12-06-2024, 19:58:44
    #4
    Yok öyle birsey arkadaşım Vodafonede yoneticiyim 90 gün olayı falan yok gidiyorsun geçmek istediğin operatore hattımı taşımak istiyorum diyosun. Önceki hikayeni anlatırsan clawback muhabbetine hedefe saymayacağı için takmazlar seni o yüzden sadece git hattımı taşımak istiyorum size de.
  • 12-06-2024, 20:00:51
    #5
    Hocam ben 1 yıl önce takılmadan geçmiştim

    türkcellden - vodofone 3 gün
    vodofonedan - türkcell 5 gün hepsi mobilden yaptım.

    daha ucuz tarife almak için yapmıştım
  • 12-06-2024, 20:09:33
    #6
    MrPrincex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben 1 yıl önce takılmadan geçmiştim

    türkcellden - vodofone 3 gün
    vodofonedan - türkcell 5 gün hepsi mobilden yaptım.

    daha ucuz tarife almak için yapmıştım
    Saolun hocam ay sonu deneyeceğim paketin suresi bitsin😁