Yok öyle birsey arkadaşım Vodafonede yoneticiyim 90 gün olayı falan yok gidiyorsun geçmek istediğin operatore hattımı taşımak istiyorum diyosun. Önceki hikayeni anlatırsan clawback muhabbetine hedefe saymayacağı için takmazlar seni o yüzden sadece git hattımı taşımak istiyorum size de.