Selamlar,

Vodafone den Türk telekom faturasiz a geçeli 15 gün oldu diyelim şuan turkcell faturaliya geçmek istesem geçebilirmiyim?

Eskiden bir operatorden diger operatore geçince en az 3 ay kalma gibi bir durum vardi sanirsam o hala varmidir yoksa geçmek istesem şuan geçebilirmiyiz bilgili olan varsa harika olur teşekkürler.