• 09-06-2024, 13:27:36
    #1
    Merhaba arkadaÅŸlar,

    Bir web sitemizden ödeme almak istiyoruz. Bu ödemeyi en kolay basit ve komisyon ücreti az olan hangi kanaldan sağlayabiliriz? R10'da en çok hangi kullanılan aracı kullanılıyor sizce?

    Link vererek ödeme yaptığım bir kaç arkadaş var çok basit geldi ama hangi kurum veya kuruluş?

    Size hangisi neden tercih edilmeli Şimdiden teşekkürler
  • 09-06-2024, 13:28:17
    #2
    paytr
  • 09-06-2024, 13:28:56
    #3
    @Vallet; @PayTR; @Shopier; 3 ünden birini seçebilirsiniz
  • 09-06-2024, 13:33:10
    #4
    website adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paytr
    neden paytr?

    sefac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Vallet; @PayTR; @Shopier; 3 ünden birini seçebilirsiniz
    Hocam inceliyorum. vergi levhamız var sanal mağazalar n11, hepsiburada trendyol gibi yerlerde mağazamız var ancak aktif kullanmıyoruz...
    web sitemizde ödeme alabilmek istiyoruz vallet ve paytr shopier bunları inceliycem ama eminim tecrubesi olan bunların arasından biri daha basittir işte söyleyebilirseniz daha memnun olurum.
  • 09-06-2024, 13:34:45
    #5
    UzaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden paytr?


    Hocam inceliyorum. vergi levhamız var sanal mağazalar n11, hepsiburada trendyol gibi yerlerde mağazamız var ancak aktif kullanmıyoruz...
    web sitemizde ödeme alabilmek istiyoruz vallet ve paytr shopier bunları inceliycem ama eminim tecrubesi olan bunların arasından biri daha basittir işte söyleyebilirseniz daha memnun olurum.
    Paytr bence en basiti
  • 09-06-2024, 13:35:52
    #6
    UzaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden paytr?


    Hocam inceliyorum. vergi levhamız var sanal mağazalar n11, hepsiburada trendyol gibi yerlerde mağazamız var ancak aktif kullanmıyoruz...
    web sitemizde ödeme alabilmek istiyoruz vallet ve paytr shopier bunları inceliycem ama eminim tecrubesi olan bunların arasından biri daha basittir işte söyleyebilirseniz daha memnun olurum.
    Sitenize uyguna entegre edecek çok arkadaş var hepsinide. Paytr ve shopier kullandım ben ikiside iyi Vallet hiç kullanmadim ama forumda baya aktifler hepsinden komisyon oranı isteyin hepsinden en az komisyon verenle anlaşın bence
  • 09-06-2024, 13:46:16
    #7
    Kendi sitelerinde yazmışlar:
    https://www.paytr.com/neden-paytr
  • 09-06-2024, 14:04:02
    #8
    Hocam komisyonlar genelde aynı ortalama ama mantıksal olarak sorarsanız paytr gibi bir firmayı seçmeniz daha mantıklı X markaların operasyonları genelde zayıf oluyor. hepsinin kendi çapında problemleri vardır illa ama her zaman iyisini tercih edin