Merhaba arkadaÅŸlar,
Bir web sitemizden ödeme almak istiyoruz. Bu ödemeyi en kolay basit ve komisyon ücreti az olan hangi kanaldan sağlayabiliriz? R10'da en çok hangi kullanılan aracı kullanılıyor sizce?
Link vererek ödeme yaptığım bir kaç arkadaş var çok basit geldi ama hangi kurum veya kuruluş?
Size hangisi neden tercih edilmeli Şimdiden teşekkürler
EN BASİT ödeme alma Sistemi
7
●286
- 09-06-2024, 13:33:10neden paytr?website adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam inceliyorum. vergi levhamız var sanal mağazalar n11, hepsiburada trendyol gibi yerlerde mağazamız var ancak aktif kullanmıyoruz...sefac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
web sitemizde ödeme alabilmek istiyoruz vallet ve paytr shopier bunları inceliycem ama eminim tecrubesi olan bunların arasından biri daha basittir işte söyleyebilirseniz daha memnun olurum. - 09-06-2024, 13:34:45Paytr bence en basitiUzaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-06-2024, 13:35:52Sitenize uyguna entegre edecek çok arkadaş var hepsinide. Paytr ve shopier kullandım ben ikiside iyi Vallet hiç kullanmadim ama forumda baya aktifler hepsinden komisyon oranı isteyin hepsinden en az komisyon verenle anlaşın benceUzaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-06-2024, 13:46:16Kendi sitelerinde yazmışlar:
https://www.paytr.com/neden-paytr