UzaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden paytr?


Hocam inceliyorum. vergi levhamız var sanal mağazalar n11, hepsiburada trendyol gibi yerlerde mağazamız var ancak aktif kullanmıyoruz...
web sitemizde ödeme alabilmek istiyoruz vallet ve paytr shopier bunları inceliycem ama eminim tecrubesi olan bunların arasından biri daha basittir işte söyleyebilirseniz daha memnun olurum.
Sitenize uyguna entegre edecek çok arkadaş var hepsinide. Paytr ve shopier kullandım ben ikiside iyi Vallet hiç kullanmadim ama forumda baya aktifler hepsinden komisyon oranı isteyin hepsinden en az komisyon verenle anlaşın bence