Merhaba arkadaşlar,

Bir web sitemizden ödeme almak istiyoruz. Bu ödemeyi en kolay basit ve komisyon ücreti az olan hangi kanaldan sağlayabiliriz? R10'da en çok hangi kullanılan aracı kullanılıyor sizce?

Link vererek ödeme yaptığım bir kaç arkadaş var çok basit geldi ama hangi kurum veya kuruluş?

Size hangisi neden tercih edilmeli Şimdiden teşekkürler