zeyrek34 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayat Bitti sanırsam
18
●862
- 08-06-2024, 13:37:05Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.İlla diploma olsun diyorsan açıktan okursun bir bölüm.enishalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama artık okumanın çok bir cazibesi yok maddi açıdan . Ticaret ve sanat öğrenmek çok daha kârlı ve itibarlı iş. - 08-06-2024, 14:03:11Torna derken? 2000lerden mi kaldınız hocam artık her firma cnc kullanıyorzeyrek34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2024, 22:17:52CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düşünsenize yılda 1 kez o sınava girilcek ve sizin bütün hayatınız değişecek sınava yetişememekle sorumluluk sahibi arasındaki bağı ben kuramadım aynı yollardan illaki geçmişdinizdir eskiden nasıldı bilmiyorum ama günümüzdeki stresin arttığını düşünüyorum şahsen kendimden örnek vercek olursan baskı hissettiğim anda başım dönüp burnum kanıyor illaki tıbbı bi açıklaması vardır gitmediğim hastenede kalmadı hep damar yakıp yolladılar lgs de girdiğim zaman yks e de girdiğim zaman bu sebbeplerden dolayı adam akıllı sınav zaten yapamıyorum tek sorumluluk sahibi bu sınavla belirleniyorsa ve üniversite okumaya hak sahibi biri olup olmadığımı 1 günle anlaşılıyorsa böyle sistemin de içine sene başında baskıyı kuranın da içine
şahsen fikrinizin yanlış olduğunu düşüyorum 1 günle 10 dakikalık bi hayatla sorumluluk sahibi olmadığımızı kanaate getirmeniz garibime gitti açıkçası
ek olarak okuyan kişiler sorumluluk sahibi olarak devam ediyor mu acaba
- 09-06-2024, 08:28:36YouTube kanalınız ne hocameyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
