CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yılda bir kez yapılan bu sınava yetişemiyorsanız, üniversite okumaya hak sahibi bir kişi değilsiniz demektir. Çünkü sorumluluk sahibi biri değilsiniz.

Düşünsenize yılda 1 kez o sınava girilcek ve sizin bütün hayatınız değişecek sınava yetişememekle sorumluluk sahibi arasındaki bağı ben kuramadım aynı yollardan illaki geçmişdinizdir eskiden nasıldı bilmiyorum ama günümüzdeki stresin arttığını düşünüyorum şahsen kendimden örnek vercek olursan baskı hissettiğim anda başım dönüp burnum kanıyor illaki tıbbı bi açıklaması vardır gitmediğim hastenede kalmadı hep damar yakıp yolladılar lgs de girdiğim zaman yks e de girdiğim zaman bu sebbeplerden dolayı adam akıllı sınav zaten yapamıyorum tek sorumluluk sahibi bu sınavla belirleniyorsa ve üniversite okumaya hak sahibi biri olup olmadığımı 1 günle anlaşılıyorsa böyle sistemin de içine sene başında baskıyı kuranın da içine

şahsen fikrinizin yanlış olduğunu düşüyorum 1 günle 10 dakikalık bi hayatla sorumluluk sahibi olmadığımızı kanaate getirmeniz garibime gitti açıkçası

ek olarak okuyan kişiler sorumluluk sahibi olarak devam ediyor mu acaba