3 kere girdim sınava, bir tanesi amaçsızdı. Ama onda bile bir saatten fazla bir süre önce sınav yerindeydim. Hem de yürüyerek gitmeme rağmen. Özetle olaya verdiğiniz ehemmiyet ile alakalı biraz.