meslek lisesine yazılma muhabbeti varmış gidip bi konuşacağım tekrardan 11 sınıftan başlatıp bi yerde staj yaptırıyolarmış bitince ustalık belgenle dükkan v.s açabiliyormussun
İlla diploma olsun diyorsan açıktan okursun bir bölüm.
Ama artık okumanın çok bir cazibesi yok maddi açıdan . Ticaret ve sanat öğrenmek çok daha kârlı ve itibarlı iş.