• 08-06-2024, 13:22:40
    #10
    zeyrek34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Git bı tornaciya çalis para kazan okula zaman harcayacagina
    meslek lisesine yazılma muhabbeti varmış gidip bi konuşacağım tekrardan 11 sınıftan başlatıp bi yerde staj yaptırıyolarmış bitince ustalık belgenle dükkan v.s açabiliyormussun
  • 08-06-2024, 13:37:05
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    enishalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    meslek lisesine yazılma muhabbeti varmış gidip bi konuşacağım tekrardan 11 sınıftan başlatıp bi yerde staj yaptırıyolarmış bitince ustalık belgenle dükkan v.s açabiliyormussun
    İlla diploma olsun diyorsan açıktan okursun bir bölüm.
    Ama artık okumanın çok bir cazibesi yok maddi açıdan . Ticaret ve sanat öğrenmek çok daha kârlı ve itibarlı iş.
  • 08-06-2024, 14:03:11
    #12
    zeyrek34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Git bı tornaciya çalis para kazan okula zaman harcayacagina
    Torna derken? 2000lerden mi kaldınız hocam artık her firma cnc kullanıyor
  • 08-06-2024, 15:49:34
    #13
    Yılda bir kez yapılan bu sınava yetişemiyorsanız, üniversite okumaya hak sahibi bir kişi değilsiniz demektir. Çünkü sorumluluk sahibi biri değilsiniz.
  • 08-06-2024, 15:51:09
    #14
    Hiç uyumadan girdim sınava
  • 08-06-2024, 22:17:52
    #15
    CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yılda bir kez yapılan bu sınava yetişemiyorsanız, üniversite okumaya hak sahibi bir kişi değilsiniz demektir. Çünkü sorumluluk sahibi biri değilsiniz.

    Düşünsenize yılda 1 kez o sınava girilcek ve sizin bütün hayatınız değişecek sınava yetişememekle sorumluluk sahibi arasındaki bağı ben kuramadım aynı yollardan illaki geçmişdinizdir eskiden nasıldı bilmiyorum ama günümüzdeki stresin arttığını düşünüyorum şahsen kendimden örnek vercek olursan baskı hissettiğim anda başım dönüp burnum kanıyor illaki tıbbı bi açıklaması vardır gitmediğim hastenede kalmadı hep damar yakıp yolladılar lgs de girdiğim zaman yks e de girdiğim zaman bu sebbeplerden dolayı adam akıllı sınav zaten yapamıyorum tek sorumluluk sahibi bu sınavla belirleniyorsa ve üniversite okumaya hak sahibi biri olup olmadığımı 1 günle anlaşılıyorsa böyle sistemin de içine sene başında baskıyı kuranın da içine

    şahsen fikrinizin yanlış olduğunu düşüyorum 1 günle 10 dakikalık bi hayatla sorumluluk sahibi olmadığımızı kanaate getirmeniz garibime gitti açıkçası

    ek olarak okuyan kişiler sorumluluk sahibi olarak devam ediyor mu acaba
  • 08-06-2024, 23:08:21
    #16
    Çok geçmiş olsun hocam, üzüldüm adınıza

    Seneye istediğiniz bölümü kazanmanız dileklerimle.
  • 09-06-2024, 00:34:37
    #17
    geçmiş olsun gaflet çökmüş basiretin bağlanmış. benim başıma 25 sene önce bir olay geldi bilsen şükredersin youtıbe kanalıma saklıyorum konuyu yoksa paylaşırdım
  • 09-06-2024, 08:28:36
    #18
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun gaflet çökmüş basiretin bağlanmış. benim başıma 25 sene önce bir olay geldi bilsen şükredersin youtıbe kanalıma saklıyorum konuyu yoksa paylaşırdım
    YouTube kanalınız ne hocam