Dostlar iyi akşamlar.
Bir firmaya website hazırlıyorum almak istediğim ve sonrasında düzenleme yapmak istediğim scripte almadan Google incele den html ve css lerle oynayıp ön görüntü vermek istedim ve bir nebze ayarladım. Müşteriye siteniz böyle olur demek için bu düzenlediğim sayfayı kayıt etmek istediğimde bozulmalar meydana geliyor. Scripti alıp gerçekten düzenlesek desek bu seferde müşteri önce ödeme yapmadı ve bütçem yok :/ siz yerimde olsanız ne yaparsınız? Scripte düzenleme payı verdiğim için + ücretle müşteriye fiyat vereceğim 3xx script 1xxx istediğim tutar. Bu şekilde olacak diye 3xx scriptteki demoyu göstersem müşteri onu alayım o bana yeter de diyebilir.
Tüm yazılımcılara sorum var!
2
●220
- 08-06-2024, 01:17:55
- 08-06-2024, 01:24:29düzenlenmiş haliyle ekran görüntüsü al ve müşteriye resim olarak gönder, ya da orjinal halinin ilgili bölümlerini ss alarak photoshop da birleştir ve gerekli düzenlemeleri yap son halini resim olarak gönder
- 08-06-2024, 01:38:48Hocam kendi portföyünü at %50 ön ödeme al %50 iş sonu ödeme al.
Profesyonel firmalar ücretsiz çalışmaz. Ücretsiz önden çalışmak vakit kaybıdır. Web tasarım, yazılım sektörlerinde çok saçma buluyorum bu işlemi.
Müşteriysen atarsın beğendiğin örnekleri, yap benzerini dersin.
Ne bir renk, ne bir vizyon, ne bir bilgi veriyorlar. Sonra bir de örnek istiyorlar, beğenmeyip üstüne bide boşuna emek vermeni sağlyabilirler.
Hiç uğraşma böyle insanlarla. Hiçbir firma artık önden site tasarlamıyor öğrenciler hariç. Uyanık çünkü bunlar, sana örnek yaptırıp gidip bir yeni yazılımcıya 500 1000 e bunun benzerini yap diye atarlar. Asla tasarım yapma, geçmiş örneklerini at.