Dostlar iyi akşamlar.
Bir firmaya website hazırlıyorum almak istediğim ve sonrasında düzenleme yapmak istediğim scripte almadan Google incele den html ve css lerle oynayıp ön görüntü vermek istedim ve bir nebze ayarladım. Müşteriye siteniz böyle olur demek için bu düzenlediğim sayfayı kayıt etmek istediğimde bozulmalar meydana geliyor. Scripti alıp gerçekten düzenlesek desek bu seferde müşteri önce ödeme yapmadı ve bütçem yok :/ siz yerimde olsanız ne yaparsınız? Scripte düzenleme payı verdiğim için + ücretle müşteriye fiyat vereceğim 3xx script 1xxx istediğim tutar. Bu şekilde olacak diye 3xx scriptteki demoyu göstersem müşteri onu alayım o bana yeter de diyebilir.