Hocam kendi portföyünü at %50 ön ödeme al %50 iş sonu ödeme al.
Profesyonel firmalar ücretsiz çalışmaz. Ücretsiz önden çalışmak vakit kaybıdır. Web tasarım, yazılım sektörlerinde çok saçma buluyorum bu işlemi.

Müşteriysen atarsın beğendiğin örnekleri, yap benzerini dersin.
Ne bir renk, ne bir vizyon, ne bir bilgi veriyorlar. Sonra bir de örnek istiyorlar, beğenmeyip üstüne bide boşuna emek vermeni sağlyabilirler.
Hiç uğraşma böyle insanlarla. Hiçbir firma artık önden site tasarlamıyor öğrenciler hariç. Uyanık çünkü bunlar, sana örnek yaptırıp gidip bir yeni yazılımcıya 500 1000 e bunun benzerini yap diye atarlar. Asla tasarım yapma, geçmiş örneklerini at.