• 06-06-2024, 20:25:47
    #1
    Merhaba split klima aldım duvar tipi montaja gelecekler. Sitede oturuyorum dairede duvarda 2 tane kalın kablo var muhtemelen klima için ayrılmış.

    Yöneticiye sordum çatıda klima ünitesi var dedi. Montaja gelenler bilir dedi

    1- Anlamadığım klimanın su tahliyesi nasıl yapılacak boru vs yok?

    2- ekstra bi elektrik tesisatı çekmek gerekir mi acaba ona ayrı para alıyolarmış kurulum ücretsiz normalde
  • 06-06-2024, 20:35:50
    #2
    Mutfakta buat vardır, al 3 metre kablo ile çekersin hocam elektriği.
  • 06-06-2024, 20:39:43
    #3
    Klimanın su tahliyesi dışarıdaki motor kısmından oluyor içeride gider olmasına gerek yok.

    Dairede klima için elektrik tesisatı bırakılmadıysa sigortadan klimaya kadar dışarıdan kablo çekiyorlar. Benden seneler önce ücret alınmamıştı şimdi durum ne bilmiyorum.
  • 06-06-2024, 20:43:40
    #4
    saqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Klimanın su tahliyesi dışarıdaki motor kısmından oluyor içeride gider olmasına gerek yok.

    Dairede klima için elektrik tesisatı bırakılmadıysa sigortadan klimaya kadar dışarıdan kablo çekiyorlar. Benden seneler önce ücret alınmamıştı şimdi durum ne bilmiyorum.
    İşte sadece 2 tane kalın kablo var şuan duvarda sigorta ona mı takılıyor acaba? Kapının yanında 2 tane sigorta kutusu var ama klima için mi ayarlanmış bilmiyorum
  • 06-06-2024, 20:44:20
    #5
    Hocam klimanın dış ünitesini nereye bağlatacaksın.
    Balkonamı yoksa evin dış duvarınamı.
  • 06-06-2024, 20:44:26
    #6
    saqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Klimanın su tahliyesi dışarıdaki motor kısmından oluyor içeride gider olmasına gerek yok.

    Dairede klima için elektrik tesisatı bırakılmadıysa sigortadan klimaya kadar dışarıdan kablo çekiyorlar. Benden seneler önce ücret alınmamıştı şimdi durum ne bilmiyorum.

    Yazın iç üniteden
    Kışın dış üniteden su tahliyesi yapar klima.
  • 06-06-2024, 20:57:23
    #7
    mustafa63 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam klimanın dış ünitesini nereye bağlatacaksın.
    Balkonamı yoksa evin dış duvarınamı.
    Hocam sitenin çatısında klima üniteleri için yerler var oraya kurulacak klima motoru
  • 06-06-2024, 21:06:10
    #8
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sitenin çatısında klima üniteleri için yerler var oraya kurulacak klima motoru
    Hocam duvar içinde tesisat çekilmiştir büyük ihtimal. Klimacı gelir duvarın içinden tesisatı bulur ve klimanın montajını yapar. Su hortumuda tesisat çekilirken gidere filan bağlamışlardır..
  • 06-06-2024, 21:37:37
    #9
    mustafa63 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam duvar içinde tesisat çekilmiştir büyük ihtimal. Klimacı gelir duvarın içinden tesisatı bulur ve klimanın montajını yapar. Su hortumuda tesisat çekilirken gidere filan bağlamışlardır..
    Evet hocam duvarda 2 kablo var kalın klima için ayarlanmış ama işte hortum yok gider için o kafamı kurcalıyor sadece