Merhaba split klima aldım duvar tipi montaja gelecekler. Sitede oturuyorum dairede duvarda 2 tane kalın kablo var muhtemelen klima için ayrılmış.

Yöneticiye sordum çatıda klima ünitesi var dedi. Montaja gelenler bilir dedi

1- Anlamadığım klimanın su tahliyesi nasıl yapılacak boru vs yok?

2- ekstra bi elektrik tesisatı çekmek gerekir mi acaba ona ayrı para alıyolarmış kurulum ücretsiz normalde