Klimanın su tahliyesi dışarıdaki motor kısmından oluyor içeride gider olmasına gerek yok.
Dairede klima için elektrik tesisatı bırakılmadıysa sigortadan klimaya kadar dışarıdan kablo çekiyorlar. Benden seneler önce ücret alınmamıştı şimdi durum ne bilmiyorum.
Yazın iç üniteden
Kışın dış üniteden su tahliyesi yapar klima.