saqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Klimanın su tahliyesi dışarıdaki motor kısmından oluyor içeride gider olmasına gerek yok.

Dairede klima için elektrik tesisatı bırakılmadıysa sigortadan klimaya kadar dışarıdan kablo çekiyorlar. Benden seneler önce ücret alınmamıştı şimdi durum ne bilmiyorum.
İşte sadece 2 tane kalın kablo var şuan duvarda sigorta ona mı takılıyor acaba? Kapının yanında 2 tane sigorta kutusu var ama klima için mi ayarlanmış bilmiyorum