Merhaba split klima aldım duvar tipi montaja gelecekler. Sitede oturuyorum dairede duvarda 2 tane kalın kablo var muhtemelen klima için ayrılmış.
Yöneticiye sordum çatıda klima ünitesi var dedi. Montaja gelenler bilir dedi
1- Anlamadığım klimanın su tahliyesi nasıl yapılacak boru vs yok?
2- ekstra bi elektrik tesisatı çekmek gerekir mi acaba ona ayrı para alıyolarmış kurulum ücretsiz normalde
Klima montajı hakkında bir sorum var
30
●666
- 06-06-2024, 20:43:40İşte sadece 2 tane kalın kablo var şuan duvarda sigorta ona mı takılıyor acaba? Kapının yanında 2 tane sigorta kutusu var ama klima için mi ayarlanmış bilmiyorumsaqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-06-2024, 20:44:26saqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazın iç üniteden
Kışın dış üniteden su tahliyesi yapar klima. - 06-06-2024, 20:57:23Hocam sitenin çatısında klima üniteleri için yerler var oraya kurulacak klima motorumustafa63 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-06-2024, 21:06:10Hocam duvar içinde tesisat çekilmiştir büyük ihtimal. Klimacı gelir duvarın içinden tesisatı bulur ve klimanın montajını yapar. Su hortumuda tesisat çekilirken gidere filan bağlamışlardır..Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-06-2024, 21:37:37Evet hocam duvarda 2 kablo var kalın klima için ayarlanmış ama işte hortum yok gider için o kafamı kurcalıyor sadecemustafa63 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle