• 06-06-2024, 17:50:22
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tugrabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de düşünüyorum, ataşehir veni vici genel olarak tavsiye edilmiş. bir de belli bir yaşın altındaysanız yaptırmayın zaten göz dereceniz büyümeye devam ediyor diyorlar. bana 35 yaş dendi. 2 sene daha beklesem mi beklemesem mi kararsızım

    yaptıran arkadaşlar 3 gün güneşe ve oda ışığına maruz kalmamanız gerekti ya, telefon pc ekranı falan onlar serbestmiydi?

    Ataşehir veya pendik, sultanbeyli taraflarından doktor önerisine de açığım
    yilmaz27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3.5 astigmat var bende de çizdirmekten değilde çizdirmekten sonra bilgisayarsız nasıl duracağım 1 hafta o korkutuyor beni .
    Selamlar.

    İlk 10 gün güneş ışığı, telefon ışığı gibi şeylerden uzak durmanızda yarar var, gözünüz için gözlük veriliyor hastane tarafından, doktorun dediği süre boyunca onu çıkarmıyorsunuz ( ortalama 10 gün ).
    İlk 2-3 gün baya sancılı geçiyor, doktor / hastane çalışıyorsanız 10 gün rapor kesiyor zaten.
    10 gün sonrada iyileşmiş oluyorsunuz ancak yine de güneş veya ışıklara karşı kendinizi korumanızda ciddi yarar var yani 10 gün sonra pc karşısına veya florasan gibi ışıklı ortamlara kurtuldum diyip geçmeyin.
  • 06-06-2024, 18:05:01
    #20
    Sinyor_Ridak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar.

    İlk 10 gün güneş ışığı, telefon ışığı gibi şeylerden uzak durmanızda yarar var, gözünüz için gözlük veriliyor hastane tarafından, doktorun dediği süre boyunca onu çıkarmıyorsunuz ( ortalama 10 gün ).
    İlk 2-3 gün baya sancılı geçiyor, doktor / hastane çalışıyorsanız 10 gün rapor kesiyor zaten.
    10 gün sonrada iyileşmiş oluyorsunuz ancak yine de güneş veya ışıklara karşı kendinizi korumanızda ciddi yarar var yani 10 gün sonra pc karşısına veya florasan gibi ışıklı ortamlara kurtuldum diyip geçmeyin.
    iş gereği pc den o kadar uzak kalamam ki hocam :/ her şeyi geçtim insan sıkıntıdan çatlar, telefon yok pc yok tv yok
  • 06-06-2024, 18:13:10
    #21
    Tugrabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iş gereği pc den o kadar uzak kalamam ki hocam :/ her şeyi geçtim insan sıkıntıdan çatlar, telefon yok pc yok tv yok
    Aynen işi bir şekilde ayarlarımda netflixsiz 10 gün sıkıntı
  • 06-06-2024, 19:37:07
    #22
    Bayrampaşa Göz Vakfı
    1 sene oldu herhalde lasik yaptıralı
    sol 4.5 sağ 3.5 hipermetroptu
    sağ göz düzeldi sol göz eskiye döndü
    ve kesinlikle orada yaptırmayın
  • 06-06-2024, 20:30:31
    #23
    Tugrabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iş gereği pc den o kadar uzak kalamam ki hocam :/ her şeyi geçtim insan sıkıntıdan çatlar, telefon yok pc yok tv yok
    yilmaz27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen işi bir şekilde ayarlarımda netflixsiz 10 gün sıkıntı
    10 gün boyunca kendinizi kapatmıyorsunuz hocam zaten, 1 hafta sonra ortalama gözlüğü çıkartabilirsiniz, ara ara yine gözlüğü çıkartırsınız, ama size önerim evden dışarı çıkmayın ve kesinlikle ışık veya güneşten uzak durun.
    10 gün emin olun hızlı geçiyor, kitap okursunuz, arkadaşlarla muhabbet falan fistan derken zaten bir bakmışsınız 10 gün geçmiş, yani 10 gün aslında çok uzun bir süre değil.
  • 06-06-2024, 20:31:22
    #24
    Bu meseleyi bende merak ediyorum ama ilerde geri numara yükselirse üzer o sebeple köküne kadar bozulsun diye bekliyorum
  • 07-06-2024, 14:22:03
    #25
    2012'de olmuştum ben de. Eğer korneanın müsait kalınlığı sınırda ise vs. ışığa karşı hassasiyet olabiliyor ya da daha da artabiliyor.
    • ByMoruh
    ByMoruh bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-06-2024, 14:41:38
    #26
    2019 da Dünya Göz Hastanesinde ilasik yöntem ile operasyon geçirmiştim. Astigmat ile beraber 2 göz ölçüsü de 4 numaraydı, 2 dakikalık operasyon sonrası herşey sıfırlandı.
  • 07-06-2024, 14:47:15
    #27
    Eşim venividi de no touch yaptırdı. Gayet memnun kaldı.