Sinyor_Ridak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar.

İlk 10 gün güneş ışığı, telefon ışığı gibi şeylerden uzak durmanızda yarar var, gözünüz için gözlük veriliyor hastane tarafından, doktorun dediği süre boyunca onu çıkarmıyorsunuz ( ortalama 10 gün ).
İlk 2-3 gün baya sancılı geçiyor, doktor / hastane çalışıyorsanız 10 gün rapor kesiyor zaten.
10 gün sonrada iyileşmiş oluyorsunuz ancak yine de güneş veya ışıklara karşı kendinizi korumanızda ciddi yarar var yani 10 gün sonra pc karşısına veya florasan gibi ışıklı ortamlara kurtuldum diyip geçmeyin.
iş gereği pc den o kadar uzak kalamam ki hocam :/ her şeyi geçtim insan sıkıntıdan çatlar, telefon yok pc yok tv yok