Öncelikle vaktinizi ayırıp konuyu ziyaret ettiğiniz için teşekkür ediyorum.
Tatil dönemlerinde denizde kullanmak üzere şişme bot almayı düşünüyorum tecrübesi olan arkadaşlar önerilerini yazarsa sevinirim.
Bulunduğum bölgede tatlı su(baraj) mevcut ama çok kullanmayı düşünmüyorum.
Amacım ufaktan açılmak ve balık avı. Özellikle aşağıdaki 2 botu değerlendirirseniz memnun kalırım.
Tekrardan teşekkürler.
https://www.trendyol.com/bestway/651...cm-p-755189062
https://www.trendyol.com/intex/68325...set-p-95011042
Şişme Bot Konusunda Tecrübeli Arkadaşlar
10
●244
- 05-06-2024, 03:17:26Hocam 14 bin olan bot yanlış hatırlamıyorsam market zincirlerinden birine 9 bine denk geliyordu aynı set aynı ürün.
Bizde çok büyük hevesle botlara baktık fakat her bölgede izin verilmiyormuş birde kur sök olayı , görmeden almak biraz tereddütte bıraktı.
Decattondan baksanız çok daha kesin sonuç alırsınız - 05-06-2024, 03:30:58Aynen hocam 14999TL olan 9999TL ye geliyor ona bakıyordum zaten de diğeri de gözüme çarptı hem hacim olarak büyük hem daha uygun ama kalite nasıl bilmiyorum.MertBirden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnternette de çok bir yorum bulamadım. - 05-06-2024, 03:39:54İntex ve Gala iyi markalar hocam. Botu alırken tabanına dikkat edeceksiniz daha çok. Kolay taşınsın yer kaplamasın diyorsan katlanabilir taban seçmek daha doğru. Ancak ahşap tabanların da daha dengeli olduğu söyleniliyor. Bu kriterlere göre seçim yapabilirsin. Sonrasında da Honda motor takıp gerekli ekipmanlarla balığa çıkabilirsin
- 05-06-2024, 04:44:31Hocam yukarıda intex ve bestway paylaştım. Yorumunuz doğrultusunda intex daha iyi diyebilir miyiz.Nesiva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-06-2024, 12:04:15Hocam çocuklarla ve balık tutmak içinde kullanacağım. Güzel ve eğlenceli olabilir ama biraz daha güvenilir ve ihtiyaca yönelik olmalı.heaseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler - 07-06-2024, 23:31:11Hocam hangisi daha iyi onu bilemem ama ikisi de kaliteli marka olduğunu biliyorum. Sadece kullanım amacınıza uygun model seçince ve özellikle uygun bir motor seçimi sizi üzmeyecektir. Bestway markası da çin malı ve kullanan tanıdığım yok maalesef.CoLLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle