• 05-06-2024, 03:12:24
    #1
    Öncelikle vaktinizi ayırıp konuyu ziyaret ettiğiniz için teşekkür ediyorum.
    Tatil dönemlerinde denizde kullanmak üzere şişme bot almayı düşünüyorum tecrübesi olan arkadaşlar önerilerini yazarsa sevinirim.
    Bulunduğum bölgede tatlı su(baraj) mevcut ama çok kullanmayı düşünmüyorum.
    Amacım ufaktan açılmak ve balık avı. Özellikle aşağıdaki 2 botu değerlendirirseniz memnun kalırım.
    Tekrardan teşekkürler.

    https://www.trendyol.com/bestway/651...cm-p-755189062
    https://www.trendyol.com/intex/68325...set-p-95011042
  • 05-06-2024, 03:17:26
    #2
    Platin üye
    Hocam 14 bin olan bot yanlış hatırlamıyorsam market zincirlerinden birine 9 bine denk geliyordu aynı set aynı ürün.
    Bizde çok büyük hevesle botlara baktık fakat her bölgede izin verilmiyormuş birde kur sök olayı , görmeden almak biraz tereddütte bıraktı.
    Decattondan baksanız çok daha kesin sonuç alırsınız
  • 05-06-2024, 03:30:58
    #3
    MertBirden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 14 bin olan bot yanlış hatırlamıyorsam market zincirlerinden birine 9 bine denk geliyordu aynı set aynı ürün.
    Bizde çok büyük hevesle botlara baktık fakat her bölgede izin verilmiyormuş birde kur sök olayı , görmeden almak biraz tereddütte bıraktı.
    Decattondan baksanız çok daha kesin sonuç alırsınız
    Aynen hocam 14999TL olan 9999TL ye geliyor ona bakıyordum zaten de diğeri de gözüme çarptı hem hacim olarak büyük hem daha uygun ama kalite nasıl bilmiyorum.
    İnternette de çok bir yorum bulamadım.
  • 05-06-2024, 03:39:54
    #4
    İntex ve Gala iyi markalar hocam. Botu alırken tabanına dikkat edeceksiniz daha çok. Kolay taşınsın yer kaplamasın diyorsan katlanabilir taban seçmek daha doğru. Ancak ahşap tabanların da daha dengeli olduğu söyleniliyor. Bu kriterlere göre seçim yapabilirsin. Sonrasında da Honda motor takıp gerekli ekipmanlarla balığa çıkabilirsin
  • 05-06-2024, 04:44:31
    #5
    Nesiva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İntex ve Gala iyi markalar hocam. Botu alırken tabanına dikkat edeceksiniz daha çok. Kolay taşınsın yer kaplamasın diyorsan katlanabilir taban seçmek daha doğru. Ancak ahşap tabanların da daha dengeli olduğu söyleniliyor. Bu kriterlere göre seçim yapabilirsin. Sonrasında da Honda motor takıp gerekli ekipmanlarla balığa çıkabilirsin
    Hocam yukarıda intex ve bestway paylaştım. Yorumunuz doğrultusunda intex daha iyi diyebilir miyiz.
  • 05-06-2024, 07:57:45
    #6
    Hocam açılmak için tek işi veya iki kişi için paddle board öneririm çok keyif alırsınız deniz kenarında
  • 05-06-2024, 12:04:15
    #7
    heaseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam açılmak için tek işi veya iki kişi için paddle board öneririm çok keyif alırsınız deniz kenarında
    Hocam çocuklarla ve balık tutmak içinde kullanacağım. Güzel ve eğlenceli olabilir ama biraz daha güvenilir ve ihtiyaca yönelik olmalı.
    Teşekkürler
  • 07-06-2024, 23:31:11
    #8
    CoLLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yukarıda intex ve bestway paylaştım. Yorumunuz doğrultusunda intex daha iyi diyebilir miyiz.
    Hocam hangisi daha iyi onu bilemem ama ikisi de kaliteli marka olduğunu biliyorum. Sadece kullanım amacınıza uygun model seçince ve özellikle uygun bir motor seçimi sizi üzmeyecektir. Bestway markası da çin malı ve kullanan tanıdığım yok maalesef.
  • 08-06-2024, 02:28:18
    #9
    tercih meselesi ama şişme bot sevmiyorum ben.balıkçı kanosu almayı tercih ederdim şahsen.yanında can yeleğiyle birlikte tabii