Nesiva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İntex ve Gala iyi markalar hocam. Botu alırken tabanına dikkat edeceksiniz daha çok. Kolay taşınsın yer kaplamasın diyorsan katlanabilir taban seçmek daha doğru. Ancak ahşap tabanların da daha dengeli olduğu söyleniliyor. Bu kriterlere göre seçim yapabilirsin. Sonrasında da Honda motor takıp gerekli ekipmanlarla balığa çıkabilirsin
Hocam yukarıda intex ve bestway paylaştım. Yorumunuz doğrultusunda intex daha iyi diyebilir miyiz.