Öncelikle vaktinizi ayırıp konuyu ziyaret ettiğiniz için teşekkür ediyorum.
Tatil dönemlerinde denizde kullanmak üzere şişme bot almayı düşünüyorum tecrübesi olan arkadaşlar önerilerini yazarsa sevinirim.
Bulunduğum bölgede tatlı su(baraj) mevcut ama çok kullanmayı düşünmüyorum.
Amacım ufaktan açılmak ve balık avı. Özellikle aşağıdaki 2 botu değerlendirirseniz memnun kalırım.
Tekrardan teşekkürler.

https://www.trendyol.com/bestway/651...cm-p-755189062
https://www.trendyol.com/intex/68325...set-p-95011042