• 03-06-2024, 17:36:30
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Yaz geldi havalar aşırı ısındı bu yaz hep böyle geçicek gibi. Buzlarda bu sıcakta işe yaramıyor. Buzla beraber koyduğum içeceği en iyi şekilde muhafaza edecek termos öneriniz var mıdır ? Kullandığınız vs.
  • 03-06-2024, 17:37:25
    #2
    Stanley. diğer tüm markalar ürünler replika kalıyor yanında.
  • 03-06-2024, 17:37:55
    #3
    Stanley Kullanıyorum Memnunum
  • 03-06-2024, 17:39:15
    #4
    Kesinlikle Stanley öneriyorum hocam. Yaz/kış her daim yanımda.
  • 03-06-2024, 17:40:20
    #5
    Bende stanley kullanıyorum cok memnunum özellikle a101 ekstra da fıyatlar cok uygun
    Yanlız bu da cok goz kırpıyor
    https://eksisozluk.com/zojirushi--750154
  • 03-06-2024, 19:03:47
    #6
    6 yıldır Stanley kullanıyorum üzerinde çizik bile yok . Taşıması kolay diye 2 sene önce contigo markasida aldım soğuk ve sıcak tutmada sıkıntı yok ama sanki 20 yıldır kullanıyormuşum gibi eskidi