Yaz geldi havalar aşırı ısındı bu yaz hep böyle geçicek gibi. Buzlarda bu sıcakta işe yaramıyor. Buzla beraber koyduğum içeceği en iyi şekilde muhafaza edecek termos öneriniz var mıdır ? Kullandığınız vs.
6 yıldır Stanley kullanıyorum üzerinde çizik bile yok . Taşıması kolay diye 2 sene önce contigo markasida aldım soğuk ve sıcak tutmada sıkıntı yok ama sanki 20 yıldır kullanıyormuşum gibi eskidi